Współczesne infokioski są idealnym towarzyszem każdego podróżnika, który szuka informacji na dworcu, lotnisku czy stacji kolejowej. To właśnie tutaj można zasięgnąć rady, gdzie w okolicy warto się udać lub co warto zwiedzić. Co więcej, możemy łatwo i szybko dowiedzieć się w jakiej restauracji zjeść oraz jaki hotel wybrać w danym mieście. Jest to zatem świetne rozwiązanie pozwalające na scentralizowanie wielu rozbieżnych treści w jednym urządzeniu. Wystarczy je potem rozstawić w wielu punktach tak, aby turyści oraz mieszkańcy mieli w zasięgu wszelkie potrzebne informacje. To jednak nie wyczerpuje możliwości wykorzystania tego rozwiązania.
Infokioski to inteligentne urządzenia, które przeznaczone są do publicznego dostępu. W łatwy i przystępny sposób pozwalają użytkownikowi wyszukać wszelkie interesujące go informacje, zadać pytania, otrzymać wskazówki lub poszerzyć swoją wiedzę. Prezentacja multimedialnej oferty jest wręcz nieograniczona i pozwala łączyć dźwięk, grafikę, wideo i animację. W ten interaktywny sposób mogą być świadczone usługi informacyjne, badawcze, sprzedażowe czy marketingowe.
Jak to działa?
Zazwyczaj kioski multimedialne wykonuje się ze stali i aluminium, stosując innowacyjne technologie. Wszystko zależy od rodzaju zamówienie, do którego dostosowywane są obudowy kiosków. Warto zaznaczyć, że miejscach użyteczności publicznej zamiast multimedialnych kiosków mobilnych, lepiej sprawdzą się specjalnie dostosowane wersje, przykręcane trwale do blatu lub ściany. Wytrzymała obudowa idealnie nadaje się do miejsc o dużej intensywności ruchu. Chodzi o to, aby urządzenie było odporne na potencjalne ataki wandalizmu oraz zróżnicowane warunki atmosferyczne.
Możliwości zastosowania multimedialnych kiosków
Poza wykorzystaniem kiosków w miejscach publicznych przez urzędy miejskie, można również zastosować je z całym powodzeniem w marketingu. W ten sposób można atrakcyjnie i jednocześnie wyczerpująco przedstawić swoją ofertę biznesową, na co nie pozwalały dotychczasowe nośniki. Wydajność urządzenie zawdzięcza multimedialnej zawartości prezentacji, która nie jest ograniczona przestrzennie i objętościowo.
W ten sposób będziesz miał pewność, że nic istotnego nie zostanie pominięte. Pamiętaj również o tym, że kioski nieustannie działają tak więc oferta jest ciągle prezentowana. Największą zaletą urządzenia jest to, że multimedialna forma wizualna przykuwa uwagę bardziej skutecznie niż zwykły plakat i zasadniczo zwiększa zasięg informacji o twoich usługach. Należy podkreślić również, że trwałość tych urządzeń sprawia, że służą one jako narzędzie marketingowe przez lata – wystarczy na bieżące zmieniać treści. W ten sposób nie trzeba używać nabywać kolejnych nośników, wystarczy wprowadzenie nowej prezentacji.