Wielotematyczne

Co musisz wiedzieć o interaktywnych ścianach?

Dynamiczny rozwój współczesnej technologii pozwala na zastosowanie coraz to bardziej oryginalnych i niebanalnych rozwiązań marketingowych, które zupełnie zmieniają nasze spojrzenie na reklamę. Jedną z bardziej niezwykłych innowacji jest wprowadzenie interaktywnych ścian, które pozwalają na oryginalne formy ekspozycji w przestrzeni handlowej. Od teraz spacer po centrum handlowym zmieni się w multimedialną i interaktywną przygodę.

Największą zaletą tych urządzeń jest to, że zwykłą przestrzeń ściany zamieniają w wyjątkowe i niezapomniane doświadczenie. Ten niezwykle kreatywny i otwarty sposób prezentacji treści, polegający na interaktywnym ruchu i zastosowaniu multimedialnych obrazów, sprawia, że obcowanie z tak skonstruowaną reklamą jest czystą zabawą. Od teraz przekazywanie informacji marketingowych będzie niezapomnianą zabawą, która skutecznie przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.

Jak to działa?

Ściany interaktywne coraz częściej są stosowane w biznesie z powodu swojej niezawodności i atrakcyjności. Używane są wówczas, gdy klient potrzebuje dużego ekranu do zaprezentowania wielu treści promocyjnych. Ściany te opracowywane są w technologii multi-touch, co pozwala na interakcję wielu osób jednocześnie, wykorzystując aż 32 punkty dotyku. System składa się z bezszwowych ekranów LCD, które mogą na przykład wykorzystywać inteligentny system emisji obrazu i śledzenia ruchu tak, aby prezentowane treści zmieniały się w momencie wykrycia ruchu. W ten sposób łatwo zwrócisz uwagę klienta umożliwiając mu pełną interakcję z wyświetlanymi obrazami. Nie będziesz musiał nachalnie zasypywać wszystkich ulotkami, ponieważ każdy chętnie sam będzie obcował z twoją reklamą!

Jakie są możliwości?

Dzięki zastosowaniu interaktywnej ściany będziesz mógł tworzyć w dowolny i kreatywny sposób wiele oryginalnych układów i zestawów reklamowych. To jednak tylko początek możliwości. Współczesna technologia pozwala również na zastosowanie rozwiązań inter-kreatywnych, które działają tak, że twoja grupa docelowa jest angażowana w twórcze działanie z urządzeniem. Koniec z tradycyjnymi reklamami nużącymi twoich potencjalnych klientów.

Ściany interaktywne są bardzo skutecznym narzędziem promocyjnym, które w naturalny sposób komunikuje się z odbiorcami, tworząc w ten sposób zupełnie wyjątkowe doświadczenie. W dobie coraz bardziej rozwijającej się technologii należy podkreślić, że właśnie to jest przyszłość marketingu i efektywnej promocji, tak więc warto pomyśleć o zaprojektowaniu interaktywnej ściany, dostosowanej specjalnie do możliwości twojej firmy.

 

Możliwość komentowania Co musisz wiedzieć o interaktywnych ścianach? została wyłączona